Case study

Merkpositionering, identiteitsontwikkeling en CMS-websiteontwerp, voor een van de meest creatieve 3D-studio's ter wereld, is niet iets wat je elke dag doet.

Hier bij Evital zijn we verbaasd over de werkzaamheden dat Lemo-Design heeft gedaan om de website te vernieuwen. Het ziet er echt fantastisch uit en we hebben al geweldige feedback gekregen! Het was een genoegen om met hun samen te werken aan dit project!

Robert Morris Business Development Manager

Evital vroeg om een ​​uitgebreide merk- en digitale strategie te ontwikkelen en de basis en hulpmiddelen te creëren die nodig zijn om de marketing en promotie van het bedrijf proactief en effectief te ondersteunen en te helpen bij het nastreven van hun volgende groeifase.

We zijn begonnen met een onderzoeksfase waarbij gebruikerservaring, inhoud en digitale zichtbaarheid verbeterd zou moeten worden. Op basis van onze bevindingen hebben we een nieuwe merkpropositie gecreëerd om Evital's positie te versterken, hun pioniersgeest te presenteren en de ware belofte van werken met Evital te demonstreren: creatief, innovatie en samenwerking. Vervolgens hebben we samengewerkt om een ​​visuele en verbale identiteit te creëren met een hoge impact en een stijl te ontwerpen die opvalt in de markt, de persoonlijkheid van het bedrijf vastlegt en beter beschrijft wie Evital vandaag is.

Heeft u vragen?

Heeft een project dat u graag wilt starte, en bent u opzoek naar goed advies, neem dan gerust contact op?