Case study

Autophant is een van de meest innovatieve apps in de autoverhuursector. Haar missie is om ervoor te zorgen dat een huurauto de tijd, het geld en de moeite waard is.

De resultaten waren buitengewoon aangenaam. De Autophant-app groeide in slechts 2 korte maanden na de bèta-lancering van het vernieuwde ontwerp, en dit herontwerp was nu verantwoordelijk voor een 4.5-sterrenwaardering, bijna dubbele toename van de algehele conversie en een reeks van culturele veranderingen in innovatie binnen ons bedrijf .

Dennis Mccain Product Owner

Toen wij voor het eerst onderdeel werden van het UX-team bij Autophant, werden we onmiddellijk aangetrokken door de toen verouderde native apps. De app bevatte oude, overtreffende ontwerp elementen. Dus begonnen wij aan een missie om de hele ervaring vanaf de grond op te knappen en te vernieuwen.

Nadat we met de producteigenaar en bedrijfsanalist van de mobiele apps de onderdelen besproken hadden, begonnen we een businesscase op te bouwen over waarom en hoe we zowel Autophant iOS- als Android-app zouden moeten herbouwen.

Heeft u vragen?

Heeft een project dat u graag wilt starte, en bent u opzoek naar goed advies, neem dan gerust contact op?